ما ایستاده ایم

we resisit
ما ایستاده ایم

ما انقلاب کردیم به خاطر اینکه اسلام را نگه داریم
شهید دادیم
هشت سال مقاوت کردیم نه در مقابل صدام بلکه در مقابل یک دنیا (مدارکش هم موجود است)
تحریممان کردند نه از زمانی که احمدی روشن ها و رضایی نژاد هامان یاد گرفتند استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را بلکه از وقتی انقلاب کردیم.(مدارکش هم موجود است)
دجالواره وارد مملکتمان کردند آنکه در کشور های عربی برای استفاده از برنامه هایش پول می دهند در کشورمان به رایگان پخش کردند تا مسموممان کنند به خیالشان مانند اسپانیا اسلام را فراموش کنیم اما ما می ایستیم همانطور که پیش از این ایستادیم
و اما مکر شیاطین ادامه دارد بچرخ تا بچرخیم گرچه کم کم به ته خط رسیده اند و نفس های آخرشان است(مدارکش هم موجود است)
اما « فان حزب الله هم الغالبون»

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

آیلان عزیزم دنیا خنده ات را کم دارد...

«بسم الله الرحمن الرحیم»



نمی دونم برای این جنایت ها واقعا باید چه توضیحی بدم؟؟؟


   


گرچه کم از سگ صفتی آمریکا واسرائیل ملعون که سر مار هستن نگفتم. البته کاش سگ صفت بودید من با این لفظ به این حیوان با وفا توهین کردم.

شما رو نمیشه حیوان هم نامید.

با دیدن این عکس ها تمام وجودم پر از خشم و کینه شد از  آل سقوط احمق و خنگ که نفع و ضررشو نمی فهمه و همه کسایی که تو سوریه جنگ راه میندازن و ژست بشر دوستانه می گیرن.

مثل همیشه میگم خودتونو آماده کنید برای روزی که انتقام آیلان ها رو ازتون می گیریم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
صامده 110

نظرات  (۴)

عههههه خواهری تو دختر بودی
عجـــــــــب من فکر کردم پسری!
:))))))))))
پاسخ:
چرا ؟
من پسرانه رفتار کردم؟
(:
موفق باشید
پاسخ:
متشکرم
سلام علیک خواهر
ان شا الله این روز فرامیرسه
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
ان شاءالله

گـــاهی اوقات آدم فکر میکنه به خودش میگه من فقط دوسه تا ازاین اتفاقات رو میبینم فقط چندتا واینجوری حالم بد میشه

امــــــــام زمانم چیکار میکنه...

خدایا برسان صاحب کاررا:((((((((((((((((((((((((((

پاسخ:
....... مسئولیت ما چیه؟
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی